Egy kis BiteFight történelem

A BiteFight játék Magyarhonban 2007. április 20-án indult – reményeim szerint hosszú – útjára. Kb. 4-5 nap múlva megszületett az első új szerver, az s2. Június elején már élt az s3 is, sőt az újonnan regisztrálókat már az s4-re irányította a rendszer. Nem sokkal később elindult az s5 is.
Akkoriban még nem a szerverek kihaltsága, a játékosok inaktivitása jelentett problémát. Elméletileg 30 000 felhasználót bírt el egy-egy szerver, mégis belassultak időnként. Még több BiteFight Birodalomra volt szükség…

A játékkedv idővel lanyhult, a játékosok nagy része inaktívvá vált. Felmerült a szerverek egyesítésének kérdése. A magyar szerverek egyesítése 2013. október 24-én valósult meg:

• s1, s2, s3, s4, s5 –> s5
• s6, s7, s8, s9, s10, s11 –> s11
• s12, s13, s14, s15, s16, s17, s18 –> s18

Bejelentkezési problémák előfordultak, de pár nap alatt helyreállt a rend.

A BiteFight 19.Birodalom szervere 2015. november 29-én nyílt meg.

A BiteFight játék kezdetén minden regisztráló megkapta a saját "Internetes vadászat linkjét". Ez volt az ún. "harapólink". Ezt lehetett elhelyezni bizony szabályok betartásával itt-ott. Ha valaki rákattintott, megharaptad. Akit megharaptál, az ott helyben regisztrálhatott is a játékba.
A fejleszthető képességek látszólag már akkoriban is ugyanazok voltak, mint a maiak és ugyanúgy 5 ponttal kezdett mindenki, de…
A most igencsak elhanyagolt Karizma (Személyiség) fejlesztése például akkor még igen fontosnak számított. Ha magas volt a személyiséged értéke, nagyobb valószínűséggel vihettél be "kritikus ütést". Ez kétszer akkorát sebzett, mint a többi.
A különböző képességek fejlesztése nem ugyanannyiba került és bizony jóval drágább volt, mint ma.

A kezdetek kezdetén (és még egy jó ideig), a karakter csak akkor volt támadható, ha az életereje 25 pont felett volt. Néhányan ezt ki is használták és tartósan 25 pont alá állították be. Meg lehetett oldani, de érdekes problémákat okozott a karakter tulajdonosának. 🙂 Az életerőt nem csak a kitartás, hanem a szintváltás is növelte.

BiteFight csatajelentés

Természetesen akkoriban még a fegyverek, vértek stb. sem ugyanezek voltak (az új BiteFight cuccok). Kevesebb felszerelési tárgyunk volt és a képességeket növelték leginkább. (Persze akkor még a statok is többet értek.)
Csatázni 15 percenként lehetett (Árnyékuraknak 5 percenként) és fizetni kellett a keresésekért. Szint szerint volt meghatározva, meddig támadhatsz lefelé-felfelé és létezett "kezdővédelem is". Friss regisztrációjú játékosokat nem engedett támadni a rendszer.
Embervadászatra nem akciópontokat, hanem napi 2-4 órát kaptál, melyet a temetőzéshez hasonlóan használhattál fel. Nem kellett kattintgatnod. No és ne feledkezzünk el a lámpaoszlopokról sem, melyeknek időnként nekiütközött az ember! Zsákmány helyett naponta többször koppantál egy nagyot. 🙂

Sorolhatnám még a különbségeket, változásokat, de azt hiszem, ennyi épp elég. 🙂